Ubezpieczenie uczniów w roku szkolnym 2020/2021
Rodzice mają do wyboru dwie możliwości ubezpieczenia dziecka:
- poprzez wpłatę bezpośrednią (gotówką) u przedstawiciela Rady Rodziców na pierwszej wywiadówce – wysokość składki 56,00 zł
lub - samodzielnie poprzez Internet. Szczegóły: Oferta_wirtualna_3266_W_z_ID_Klienta (1)
W zależności od wyboru opłacenia składki różni się sposób dochodzenia roszczenia. W przypadku:
- wyboru ubezpieczenia w szkole i wpłaty bezpośredniej gotówką – szkoda zgłaszana jest w sekretariacie (wydawany jest odpowiedni druk zgłoszenia roszczenia, rodzic wypełnia go oraz dołącza kserokopię dokumentacji medycznej i samodzielnie wysyła tradycyjną drogą pocztową) lub zgłoszenia dokonuje we własnym zakresie przez Internet (wtedy trzeba zapytać w sekretariacie o numer polisy);
- samodzielnego zakupu polisy przez Internet – szkoda zgłaszana jest tylko przez Internet (z pominięciem sekretariatu).
W przypadku wybrania opcji pierwszej – wpłaty gotówką – możliwość opłacenia składki będzie na pierwszej wywiadówce u przedstawiciela Rady Rodziców.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia na rok szkolny 2020/2021
_________________________________________________________________________________
Ubezpieczenie uczniów w roku szkolnym 2019/2020
Wysokość składki na ubezpieczenie – 56 zł /InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group/
Ubezpieczenie obejmuje okres od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia 2019/2020
Aby uzyskać odszkodowanie należy:
- pobrać poniższy druk zgłoszenia roszczenia,
- wypełnić punkty 2-15 (na str. 1-2)
- dołączyć kserokopię posiadanej dokumentacji medycznej.
- donieść wypełniony druk do szkoły w celu potwierdzenia przez Dyrektora (Szkoła – jako Ubezpieczający – wypełnia punkt 1 oraz II).
- wypełniony wniosek wraz z kserokopią dokumentacji medycznej odesłać na adres podany przez szkołę.